AH, just det!!

Kom precis på att jag kanske borde berätta att jag testat några av Björn Axéns produkter som jag köpte på rusta riktigt billigt. Det enda jag inte testat ännu är schampot och balsamet.

Root lifting spray (29,90 kr) den fungerade faktiskt riktigt bra.
Den sprutar man mot hårbotten när man har fuktigt hår, sedan ska man föna håret och arbeta in den. Jag fick sjukt mycket volym, och jag har ALDRIG volym i mitt hår. Men denna var faktiskt riktigt bra, dock så finns det kanske en anledning att jag aldrig har volym, jag passar helt enkelt inte så bra i det, men det kändes helt nytt och det gav lite som när man har löshår för att få mer volym, coolt iaf.

Sedan så testade jag även hårtoppsserumet (10 kr), har inte så bra koll på om det funkar eller ej, det kändes härligt att ta i och luktade helt okej, det kanske är en sak man måste använda ett tag för att känna att det ger något. Dessutom kanske man ska börja med nyklippta toppar mest för att förhindra att dom blir klyvna.

Och sist men inte minst, glanssprayen (29,90 kr), testade även den och den hade iaf ingen galet stark lukt som vissar har, men jag är riktigt dålig på att se om det blir någon skillnad, tyckte dock inte håret såg fett ut iaf så det var ju bra.
Men för det priset så kan det ju vara roligt att testa :)

Och sminket var jag som vanligt nöjd med, ska lägga in en ny beställning snart igen då jag har några fler som vill köpa lite smink, funderar på om jag skulle köra en ny tävling efter nästa beställning, men vet inte vad jag skulle kunna lotta ut då, vad som skulle vara intressant?!

Läppstift?
Nagellack?
Kajal?
Ögonskugga?


Om det finns något intresse så kanske jag kör en sådan tävling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0