Akons totalbluff

image392

"Akon hävdar att han är gammal storbrottsling och långvarig fängelsekund.

Nu avslöjas gangsterrapparen som fejkare.

Han har varken lett något brottssyndikat eller tillbringat flera år bakom galler."
(
www.aftonbladet.se)

Haha det är så otroligt roligt att läsa sånt här, för seriöst... alltså nja näe jag vet inte jag.
Men vilken vuxen person går ut och skryter med hur farlig han är och att man gjort lite ditt och datt som är de mest idiotiska sakerna och sen har man inte ens gjort det.
Han försöker ju knappast imponera på sin mamma.
Alltså för det första så visste jag faktiskt inte ens om att han har påstått sig vara så otroligt farlig, för i mina ögon har han alltid sett ut som en lite outsider som sitter som en blyg nallebjörn bakom scenen typ.
Kanske var det därför han försökte "bättra på" sin image, men alltså, för vilka?
Är det tänkt att man ska tycka att han var cool för att han gjort allt det där?
Fick han mer respekt?
För i mina ögon så sjuker någon väldigt mycket i status om dom håller på med massa idiotiska saker.

Men nu var ju faktiskt fallet att han gjort några brott, hamnat i häktet nån natt och så där, men aldrig så allvarligt som han har försökt få det att låta.

Han hävdar bl a att han gjort detta:

"- Lett en liga som stal Porschar, Lamborghinis och andra lyxbilar

- Ägt fyra verkstäder som slaktade bilarna och sålde dem till kändisar och knarklangare

- Upprepade gånger kört ifrån polisen i vilda biljakter

- Åkt dit när några av hans undersåtar tjallade.

- Totalt skakat galler i fyra och ett halvt år "
(
www.aftonbladet.se)

Nä usch, det blir nästan pinsamt.
För han kommer i mina ögon aldrig att vara nån gangstarappare direkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0