Dark Angel

image370image371

Har precis sett ett avsnitt av Dark Angel s02.
Sist jag såg det var när det gick på tv, 01-02 nån gång.
Det var även första gången jag fick upp ögonen för Jensen Ackles, och dom har inte stängts sedan dess.
Han är för mig den "perfekte" killen och har varit det sedan första gången jag såg honom. Kanske låter sjukt, men första gången jag såg honom var jag bara 13 år typ. Det finns ingen musiker i denna värld som kan ta honom sjukt nog.

Genialiskt iaf att göra en serie med två av världens vackraste personer, Alba och Ackles. Jag trodde dom var ihop på den tiden, för är man så snygga så vill man nog ha varandra :)

Har du någon du fortfarande gillar sedan tonåren? Kanske någon från nått "boyband" ?

Jag måste btw dela med mig av denna underbart roliga video med Jensen, härliga frågor, jag höll på skratta ihjäl mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0