Gå tillbaka till exet

Varför är detta ett så populärt fenomen?
Kändisarna går tillbaka till sina ex med jämna mellanrum, jag har flera kompisar som gjort det samma och läser på olika forum om hur svårt det är att släppa sitt ex. Är det de faktum att det "var bättre förr" så att säga eller är det bara en trygghet, man vet vad man får så att säga, men å andra sidan... fungerade det inte första gången så fungerar det oftast inte andra gången, tredje gången eller fjärde gången.

Kända on/off par:

* Pamela Anderson - Tommy Lee
* Pamela Anderson - Kid Rock
* Kate Hudson - Owen Wilson
* Victoria Silvstedt - Chris Wragge
* Britney Spears - Kevin Federline
* Magdalena Graaf - Magnus Hedman

Ja de flesta har varit med om det.
Är det så svårt att släppa ett ex alltså?

Jag gjorde själv samma sak med min förre tills jag träffade min nuvarande.
Jag dejtade många killar emellanåt men slutade alltid upp med samma person. Men det kändes så skönt när jag insåg att jag hittat "rätt" äntligen, då var det ingen tvivel längre på vem jag ville satsa på. Det kanske var det som krävdes för mig för att släppa taget, hitta någon ny att verkligen vilja vara med.
Att vara ensam kanske aldrig var ett alternativ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0