Linda Rosing Flygvärdinna

"- Jag ville inte bara vara Linda Rosing i en löpsedel, jag vill kunna prestera någonting bra, någonting som jag känner passar mig, säger Linda Rosing till Aftonbladet om sitt nya yrkesval. "
image374
Och vad är det första hon gör efter hon har utbildat sig klart?
Jo, ringa aftonbladet för att få vara med i tidningen.
Jag tvivlar på att detta leder till att hon kommer sluta vara med på löpsedeln.
Folk verkar gilla att gotta sig i hennes liv, varför vet jag inte men något har hon ju som lockar. Dessutom så gillar tjejen att synas. Men jag tycker det är jätte kul för henne att hon hittat något hon verkligen tycker om och vill satsa på. Jag tror hon blir en bra flygvärdinna, hon verkar trevlig. Men att hon skulle lägga livet i rampljuset på hyllan tvivlar jag dock på.


Kommentarer
Postat av: Natalie

oj, vilken jävla bild....:S

2009-01-15 @ 14:52:18
URL: http://vnattavnatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0