MSN

Blir galen på alla som frågar efter ens msn, förut var jag dessutom dum nog att lämna ut den, så jag har bytt ett flertal gånger. Nu lämnar jag inte ut den till någon, iaf inte den "seriösa". Folk blir ju som galna och messar heeela tiden, skickar vibbar och är bara allmänt dryga. Nä den jag har nu skulle jag aldrig ge bort till någon jag verkligen inte vill ska vara där. Inte längre iaf, och varför tar ALLA förgivet att man har en MSN överhuvudtaget?

Får konstant mess på olika communitys där dom ber om att få min msn och "adda mig på msn", "snälla kan jag få din msn"... har verkligen alla MSN numera? "På min tid" hade alla ICQ och då fick man iaf inte alla dessa sjukt irritrande saker som ploppade upp konstant och vibbar som bara var allmänt dryga.

Och varför går det inte lika bra att skriva ett mess på en community? Är vi så stressade att vi inte kan vänta 3 minuter på ett meddelande? Nä detta ska bli min sista MSN iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0