Snus cravings

Haha jag tror jag berättat det tidigare att det nu är över ett år sedan jag tog en snus senast och även att jag aldrig varit så sugen på en snus som nu.
Inatt så drömde jag iaf om att jag tog en snus, och när jag väl tagit en så kunde jag dessvärre inte få nog, så jag stoppade in en till i munnen och ännu en till, jag såg helt galen ut men ville bara ha mer. Jag vill inte hamna i den sitsen nu dock :P

Jag vet inte om ni sett filmen Chocolat med bl a Johnny Depp, men i den filmen så finns det en scen när en snubbe bryter sig in i en chokladaffär och bara börjar tokäta allt som står i skyltfönstret, jag kände mig exakt som honom i min dröm iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0