Text-tv + Britney Spears & Kevin

Satt och läste på text-tv lite tidigare imorse (brukar läsa text-tv på morgonen istället för morgontidningen) vet dock inte vilken kanal det var på.
image376

Iaf så såg jag nyheten om att Britney Spears och Kevin Federline var på Hawaii och kanske åter hittat tillbaka till varandra. Hur mycket som är sant vet jag dock inte, men hon skulle tydligen ha köpt en klocka till honom som är värd typ 850 000, i födelsedagspresent. Och han ska tydligen gilla att hon tagit tag i sitt liv. Blaha blaha.

image377
Alltså Kevin har ju på senaste tiden framstått som typ pappa Camden (7th heaven), men är det bara jag som tänkt på hur bra hon faktiskt mådde och var innan hon träffade Kevin, även om båda ändrats och han är en jätte bra pappa och hon kanske snart en bra mamma så är det kanske kombinationen av dom två är det som fått allt att gå åt skogen så att säga.
image378

Är det bara jag som vill se Britney och Justin igen? haha har väntat på det i flera år nu, det skulle vara så sjukt roligt. Dock så gillar jag Jessica Biel så jag hoppas det håller, men Britney och Justin skulle bli större än Brangelina.... ett par ungar, en duett och en jävla massa sexiga uppträdanden. Tyvärr så tror jag aldrig det kommer att hända, men det vore skoj!

Kommentarer
Postat av: Anna

Britney och Justin skulle bli ett bra par. Nu får dom bli tillsammans igen=)

2008-04-13 @ 18:10:29
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0