Vad vill du dansa till i sommar?

Jag satt och kollade in lite musikvideos imorse, då spelade dom iaf
Britneys - Break The Ice
(för er som inte sett den ännu klicka HÄR)

Iaf så med tanke på den så tyckte jag att det var lite tråkigt att den är tecknad,
speciellt eftersom det är Britney,
det brukar oftast vara roligt att se hennes videos.

Men då kom jag på att en av de bästa låtarna från hennes platta har ju inte släppts som singel ännu och hon är ju på bättrings vägen som de flesta kanske vet. Shit vad jag hoppas på att den släpps som singel och video i sommar, jag vill absolut dansa till den hela sommaren och jag tror att hon kan göra en grym video även om det var länge sedan.

Låten är självklart RADAR, du kan lyssna på den här:


Vilken låt vill du dansa till i sommar, eller kanske bara se nån riktigt grym video till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0