Jag är en tjockis :)



Kanske inte riktigt lika tjock eller hårig som snubben på bilden, men jag är på god väg :P

De senaste två åren har min vikt gått stadigt uppåt. (Kanske ska tillägga att jag ej har dålig syn på mig själv.) Nu har jag kommit till en nivå där jag inte längre trivs. Jag har alltid haft kurvor och kommer nog alltid att ha det, men när det börjar på bli svårt att hitta kläder eller klämma sig i dom man redan har då är det inte lika skoj längre. Så nu efter jul tänkte jag försöka ta tag i det på ett eller ett annat sätt. Kanske sluta äta skräpmat några ggr i veckan, och kanske röra mig längre än till kylen?

Någon som är sugen på att haka på och ta tag i allt efter jul och nyår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0