Blonderingen forts.

Efter lite tänkande och att jag kännt efter nån dag så bestämde jag mig för att lägga i en ny lite lättare blekning med skiftning åt silver, just för att ta bort det där lilla gula som jag inte tyckte om. Och oj ojoj vad nöjd jag är, trivs super i denna och det känns precis som när jag gjort hos frissan. Blev till och med snyggare nu än vad det i många fall blivit där faktiskt. Så nu är jag superglad och vill absolut inte byta. Jag trivs bäst som blond :)
Här är litet ihop klipp av bilder på nuvarande färgen, i lite olika ljus osv.
image247

Kommentarer
Postat av: Maggish

skitsnyggt! vad är det för färg du använde från första början? den som gjorde att du blev lite gul i håret? ska färga mitt ikväll med poly blonde L1 ultra. Haru testat den? den bleker upp till 6 nyanser ljusare..

2008-04-03 @ 17:37:46
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5304

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0