Lars And The Real Girl

Förra helgen så såg jag Lars And The Real Girl

image214

En film jag trodde skulle vara en superhärlig komedi rakt igenom, ack så fel jag hade. Den började jätte bra, jag skrattade ett tag in i filmen, sen tog det tvärstopp och jag tror inte jag skrattade mer på hela filmen. Så att utgå från att detta skulle vara en härlig komedi var helt fel, det är snarare en väldigt fin berättelse om annorlunda kärlek och ett renodlat drama med lite sjuk vinkling.

Filmen handlar om Lars (Gosling) som efter att hans bror m. fru flyttat hem så har han (Lars) flyttat ut i garaget och blivit ganska ensam. Han är inte personen som raggar utan verkar snarare rädd för det mesta men som en superfin kille. Alla i byn gillar Lars, så när Lars visar upp sin nya flickvän så ställer hela byn upp för honom. Fin berättelse men rätt seg.

Kommentarer
Postat av: Tiia

Vill se den

2009-02-02 @ 14:54:55
URL: http://hush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0