Ny vecka Ny ångest

Jao då var det dags igen, har hållt mig nykter nästan en månad men i helgen så tänkte jag att fasiken nu ska jag ge gärnet, och det gjorde jag också.
Sedan vaknar man upp dagen efter med en stukad fot, en uppriven hand och en förj*vla bakfylleångest. AAAALDRIG igen säger jag då bara!!!
Nä usch nu får det vara nog, det funkar nog inte att festa som man alltid gjort längre, jag pallar inte det och jag vill ALDRIG ha bakfylleångest igen, jag lider av allt förmycket ångest ändå. Att man inte lär sig av att man varje helg vaknar upp och tänker NYKTERIST JAVISST!!
Enda anledningen att jag festar numera är ju för att få klä upp sig å gå ut, de är det bästa med hela kvällen. Nä nu får det bli lugnt tills jag drar till Thailand eller vart det nu blir, sedan så får vi se, kanske hyfsat lugnt till sommaren iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0