Shoppingrunda

Idag var mamma in till stan och hälsade på, både jag och mamma älskar att shoppa så det var svårt att låta bli trots att jag har "shoppingförbud". Försökte dock hejda mig lite och åkte innan jag hann gå i så många affärer, hann bara med 3 :P
Vart iaf 2 par jeans från lindex som var rena fyndet, 199 kr st. Brukar inhandla dyra jeans då dom oftast håller passformen och sådant bättre men nu när jag gått upp så mycket i vikt och vill gå ner så vill jag inte lägga nå pengar på det.
Sedan var jag på hemtex och köpte gardiner, var nära på köpa sängkläder också men nån måtta får det vara, har redan hur många som helst, är iaf superglad över gardinerna som passar perfekt i vårat nymålade sovrum.
Och sist men inte minst så gick jag på apoteket, där hittar man alltid massa roligt.
Jag köpte en ny ansiktstvätt iaf, en tungskrapa, solskyddsfaktor till thailand och lite alsolsprit till att fixa mina sår på handen sedan helgens bravader.
Det hela avslutades iofs med Maxi men det var ju mest mat så det räknas ju inte, köpte nån bok också men den var rätt så billig.
Men nu blir det inge mer shopping innan utlandet, möjligtvis en bikini eller liknande, hmmm :)

Kommentarer
Postat av: Anni

Åhh vilket fynd med jeansen =D När ska du till Thailand då??

2008-02-20 @ 20:02:25
URL: http://annihoney.blogg.se
Postat av: Picturesofyou

Haha ja visst var det, riktigt roligt när man hittar sådant, dom satt jätte bra också. Såg att dom på ena paret kopierat filippa-k 's fickor.

Jag har inte bokat resa än, men har tagit ledigt för att ta en sista minuten fr.o.m den sista februari, så det blir nog att flyga till sthlm nästa fredag.

2008-02-20 @ 20:29:43
URL: http://picturesofyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0