Blonde And Blonder

image120

Jag har precis sett klart filmen Blonde And Blonder.
Haha ja vad kan man säga, tror det var enormt bra att jag hade väldigt och då menar jag VÄLDIGT låga förväntningar.
Detta gjorde så jag vart positivt överraskad, och med det så säger jag inte att den var bra, men bra mycket bättre än jag trodde.
Har ni nån gång sett Pamela Andersons serie VIP? Ja du, dom är väl rätt lika, eller rättare sagt hon spelar samma roll här som där.
Två enormt dumma blondiner som blir tagna för att vara några andra än dom är.
Detta leder till att dom blir hyrda för att utföra ett mord, men det fattar inte riktigt dom själva.

Tyckte den var supergullig första minuterna men efter "skriket" så går allt utför.
Halv tittade lite medans jag gjorde annat vilket kanske var bra, men som sagt betydligt bättre än jag trodde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0