Heath Ledger

Som det flesta av er säkert redan vet så gick Heath Ledger bort inatt. Jag möttes av detta tragiska besked tidigt imorse och har inte kunnat sluta tänka på det sedan dess. Han var en enormt duktig skådespelare, jag hade aldrig gissat att detta skulle kunna hända. Troligtvis var han väl utbränd, och i behov av sömn. Som media raporterar så hittades det sömntabletter bredvid sängen där han hittades, och det spekuleras i en överdos. Om det var med avsikt eller ej vet dock ingen. Men han har i tidigare intervjuer berättat att han knappt fått någon sömn alls och att tabletterna knappt hjälpte.
image90
Här sitter man och önskar sig ett Hollywood liv lite nu och då, men detta är bara ännu ett bevis på att de mår nog inte så bra. Jag blev riktigt rätt när Anna Nicole Smith gick och dog strax efter att hennes son dött och hennes dotter fötts, det var enormt tragiskt, men det förvånade mig inte lika mycket. Sedan går Owen Wilson och försöker ta livet av sig. Man har hört att han har hållt på med lite knark, men jag anade aldrig att det var så illa. All den press dom ska känna och att alltid bli bevakad av media ska vara tungt. Jag tycker verkligen synd om de som måste leva sådär. Vem är näst på tur? Britney? Amy? Helt otroligt att dom klarat sig så länge.
Heath Ledger var bara 28 år, hans dotter Matilda är nu 2 år. Jag sörjer med hans familj och vänner, verkligen tragiskt. Funderar på om jag ska se Brokeback Mountain ikväll eller i helgen, nästan pinsamt att erkänna att man inte gjort det ännu. Första gången jag såg honom var dock i 10 orsaker att hata dig, jag var inte så gammal på den tiden men oj vad smygkär man blev i honom då, tror det var många flickor som önskade sig en roll i hans liv då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0