Jag HATAR mitt jobb!!!!!!

AHHHHH Jag vill bara skrika i några minuter!!!!!
Ringde precis min chef för att be om ledigt två veckor under mars.
Då berättar han att dom inte har kvar uppdraget jag är på (har jobbat där i 2 år),
utan några andra tar över från och med 1a mars. Sedan säger han att det inte är säkert att dom får så många nya uppdrag framöver så han vet inte om jag kommer att ha något jobb efter det.

Har fan jobbat där i 2 år, 2 ÅR liksom, och han har inte ens orkat ringa och berättat det där för mig.
Så nu sitter jag å försöker skriva ihop lite CV.n och börja söka jobb igen.
Känns ju lagomt kul. Har han ens rätt att göra så? Har inte jag typ fast anställning?
Nä usch blir bara förbannad! Men jag antar att de där två veckorna går bra att få ledigt iaf wiiie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0