Rix FM

När jag ändå är inne på morronzoo så måste jag ju kolla om det var någon som lyssnade imorse?
Iaf så hade Rix FM kick-off i helgen och där delades det ut endel pris.
En av vinnarna var Jocke Bäckström från bl a Sverige Top 40, (han brukar även hänga i studion med morronzoo gänget).
Han vann pris för bästa "on-air".
Klippet han vann för var ett klipp där han intervjuade Jessica Andersson, och detta skulle då bandas.
En bit in i intervjun så inser Jocke att allt gått ut i livesändning och förstår sitt misstag, han borjar då smått svära och säga vilken jävla idiot han är.
Han får till och med Jessica att be om ursäkt. V
anligtvis så när man inser sitt misstag så brukar man försöka rätta till det, men det tog ganska lång tid inna Jocke faktiskt gjorde det, haha det hela resulterade i ett underbart klipp som jag gärna hör om och om igen.

Även allas vår kära Roger var nominerad, detta för en rolig liten felringning har gjorde under 2007.
Jag höll på dö när han gjorde det, haha helt galet sjuk.
Visst ringer han fel ofta, men de flesta brukar vara väldigt trevliga, men inte denna gången.
Han hamnade hos en riktig "surgubbe" som pratade väldigt fisförnämt.
Roger fick sig iaf en riktig utskällning och det kanske var på tiden hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0