Äntligen!!!!

Jag vann en bloggtävling! Yes, det har aldrig hänt förut så det kanske var min tur. Jag vann en dagkräm från Clinique. Tävlingen var hos Jozzan och den löd så här:

"Vi kollade igenom vårat barskåp igår inför festen på Påskafton.
Vi såg att vi bl.a hade oöppnade flaskor av Jägermeister, Tequila Rose, Dooleys och Passoa.
Någon som kan hjälpa mig med drinktips till dessa? Gärna inte med för mkt ingridienser i så jag slipper köpa en massa mer.

Skriv ditt bästa drinktips där någon av ingridienserna jag nämnt ovan eller flera ingår!

För att vara med och tävla skriver du en kommentar med ditt drinktips, din mailadress samt vilket pris du vill vinna. Båda är givetvis nya och oanvända!

Du kan även länka till denna tävling men det är inget tvång, däremot om jag har två som jag inte kan välja mellan och bara den ena har länkat så vinner den!

Tävlingen avslutas den 20 Mars kl 21:00.

Det ska vara minst 30 tävlande tack! "

Och mitt drinktips löd:

4 cl Absolut Mandrin
2 cl Passoã
Ananasjuice
Apelsinjuice

Skakas och silas i ett higball glas.
Garnera med apelsin eller ananas skiva.

Vill ni kika in de andra drinktipsen så ska ni klicka HÄR
och för att komma till Jozzans blogg klickar ni HÄR

Tack så mycket för en rolig tävling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0