Ett par nya Converse

image280
Jag älskar converse all star skorna, har till och med kvar mina 6 år gamla för att jag älskar dom så mycket.
Men nu när dollarn är så låg vart jag sugen på att beställa 2-3 par från USA, då det är superbilligt.
Är lite osäker på vilka färger jag är sugen på, funderar på vit, grön och rosa kanske. Finns ju så många att välja mellan. Detta är ju skor man antingen hatar eller älskar nästan. Själv så har jag alltid gillat dem och minns mina första som jag hade i lågstadiet som var blåa och mycket söta.
image278
Tänkte iaf höra med er om ni beställt några från USA nån gång?
Vet ju att det blir tull osv, men om jag hittar dom i någon "vanlig" internetbutik och inte på Converse's hemsida så kan man ju passa på att beställa annat också och då vet jag flera andra som är sugna också. Men jag har ingen aning om någon amerikansk internetbutik som är bra och som har all star skorna.
image279
Vet ni någon så snälla tipsa mig :)
image281

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0