Gårdagen

Gårdagskvällen vart väldigt bra, hade en riktigt perfekt kväll och vaknade fräsh imorse.
Jag bestämde mig tidigt att ta det lugnt och det gjorde jag också, vilket resulterade i en bra mycket trevligare kväll ute i Sverige än på länge.
Vi inhandlade även singstar till PS3an vilket iaf jag tyckte var mycket lyckat. Dock så var det inte så många bra låtar som jag hade hoppats på, även om det var väldigt många. Såg sedan att ska man köpa en låt över nätet så kostar dom 15 kr st vilket är ganska dyrt och det fanns inte så många att välja mellan, men även det utbudet ökar väl allt eftersom.
Vi blev ett gäng killar och jag, som vanligt då. Vi valde att gå ut i tid denna gång, kanske var bra, inte vet jag.
Är 23 på stället vi gick på och jag är ju bara 22 så man vet aldrig och det har varit fullsatt de senaste gångerna. För oss var det inga problem, men några kompisar som kom 1 timme senare kom inte in tyvärr.
Väl ute så var det liveband som spelade vilket var supertrevligt, hårdrock hela kvällen.
Som vanligt hamnade vi på Max efter krogen och till frukost blev det pizza.
Man känner sig inte nyttigast efter en sån kväll (och morgon).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0