Ny serie och film ikväll

Ikväll tänkte jag göra lite varmchoklad, krypa upp i soffan och sätta mig och se en ny serie och en ny film.
Tänkte ta mig an serien October Road, med bl a Laura Prepon som spelade Donna i That 70s Show och även Bryan Greenberg som spelade Jake i serien One Tree Hill. Det är en dramaserie, så mycket mer vet jag faktiskt inte, men det får ni väl veta sen.
image274
Sedan tänkte jag även försöka se Step Up 2 The Streets, har inte så höga förväntningar på den, skådespelarna från den första är inte med, men den kanske är rolig att se ändå.
image275

Kommentarer
Postat av: Hanna

men va? :O jag verkar ju helt efter, finns det en tvåa?? har du laddat ner den?? kollade lite nu, och hittade ingen bra torrent!

2008-03-18 @ 13:45:41
URL: http://lahanna.blogg.se
Postat av: Hanna

jaha, men gu va bra. men då ska jag kika efter den :) okej, jaa den verkar då bra!!

2008-03-18 @ 13:53:45
URL: http://lahanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0