P.S. I Love You

I Thailand var jag på bio och såg bl a filmen P.S. I Love You med Hilary Swank i huvudrollen.
Detta är ett romantiskt drama, och jo det är det, både väldigt romantiskt och mycket drama.
Jag kanske valde fel film att dra med min sambo på, men själv så satt jag och grät nästan hela filmen.
image298

Denna film handlar om Holly (Swank), vars make Gerry (Gerard Butler) dör.
Men efter Gerrys död så visar det sig att han lämnat efter sig 10 st brev åt Holly som hon kommer att få vid vissa speciella tillfällen för att hjälpa henne komma över smärtan och komma ut i världen igen.

En otroligt fin film med mycket hjärta, jag ville bara hem och börja skriva brev ifall något skulle hända efter jag sett denna. Älskar du romantik så ska du absolut se denna.

Kolla in Trailern nedan:


Kommentarer
Postat av: Jozzan

Tack för din kommentar! Det var nog klokt att ni inte förlovade er när ni var så ugna, men nu när du är äldre ochhar haft kille så länge så är det ju bara att köra på :D Just ja min mailadress vore det ju bra om jag gav dig hihi. [email protected]
Glad Påsk!

2008-03-22 @ 08:15:29
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0