Bisexuell

Har antalet bisexuella ökat i och med att det blivit mer accepterat, eller är det bara så att folk har smygit med det tidigare men nu äntligen vågar prata öppet om det?!

För oj vad jag kommer ihåg den tid då alla killar var homofober, men nu helt plötsligt så vet jag ingen som riktigt är det, flera av de killar jag trott varit riktigt HETRO har dessutom gått ut med att vara bi eller homo, vilket jag tycker är intressant.
Och nu istället så är det oftare killar som väljer att gå ut med det, bisexuella tjejer har hamnat lite i skymundan. Vissa tar till och med för givet att alla tjejer är bisexuella. Jag tycker det är härligt att världen vågat öppna sig så här, men är det så att det blivit trendigt att vara "annorlunda" ?

Själv så vet jag inte vart jag står riktigt, jag har bara testat åt det ena hållet och vill därför inte dissa det andra. Men jag vet heller inte om jag någonsin kommer att testa åt det andra hållet. Efter att ha sett Grey's Anatomy S05E06 så kan jag ändå inte låta bli att fundera, tänk om jag faktiskt skulle se på världen i helt nya ögon efter att ha testat?

Har ni testat med båda könen?
Var det någon större skillnad i så fall?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0