Ny frisyr

Då var det gjort då, ny frisyr har jag iaf, det kan man lugnt säga.

Dom klippte väl si så där 20 - 30 cm på längden, dvs nu har jag inte längre hår än till hakan, där det är som längst. Och det kortaste är väl ca 3 cm, underhåret i nacken dvs.
Känns väldigt speciellt, jag har inte haft så här kort på över 10 år och det kommer att ta en evighet innan det växer ut, men sånt är livet. Fick dessutom lugg igen, det får jag typ alltid när jag är hos frissan, men den ser alltid förjävlig ut efter jag försökt fixa den :P Och denna lugg är dessutom VÄLDIGT hackig, klippt i två lager med väldigt många tvära hack i, ungefär som att ett barn klipp mig.

Det ser helt okej ut nu iaf, men hur fasiken kommer det att se ut om några månader?! det är mer det jag är orolig för...
Och att inte kunna locka håret eller sätta upp det kommer att göra att min frisyr blir väldigt enformig.

Dessutom så la dom i en orange färg i utväxten, why? haha ja det funkar, men det är lite annorlunda. Roligt är det att få ha testat iaf, men nu ska jag låta mitt hår vara ett tag, och kanske försöka färga brunt när det vuxit ut tillräckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0