Rutiga Skjortor

Vad är det med män i rutiga skjortor som får mitt hjärta att bulta lite hårdare? ;)
Tyvärr så gäller detta INTE alla män, men män som redan har potential och drar på sig en rutig skjorta, ojoj, då är jag såld! Så grabbar, ska ni på dejt med mig så vet ni vad som ska på.

Någon som såg Jared Leto på Mtv's EMA 2008?
Hans band 30 Seconds To Mars fick ett pris, och när han gick upp på scen, som den rocker han är, i svarta jeans, vit t-shirt, svart jacka och en sjukt snygg röd-rutig skjorta knuten runt midjan, då kunde jag ha behövt ett isbad, för ojoj, det kommer att bli min stora önskan i jul!



Någon som förövrigt tyckte att Katy Perry gjorde ett bra jobb på galan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0