BOLT


Kanske såg ni lite från filmen på julafton? Det var årets nya film nämligen (som tingeling visade). Jag har precis sett klart denna helt underbara film.


Jag vart kär i Bolt direkt jag såg honom, vilken härlig vovve. I filmen får vi följa Bolt i hans värld, en värld som inte är som alla andras, en värld som inte är på riktigt. Väl ute i det riktiga livet så är allting nytt fast ändå inte, en förvirrad liten vovve i tron att han ska rädda sin älskade "person" vilse i stora vida världen är väl kanske inte det enklaste.

Denna film bjuder på allt, precis vad jag behövde ikväll. Jag får skratta, gråta, oroa mig lite och bara njuta. En tjock hamster, när är det inte roligt liksom? Detta är en film för alla, en mysig film. Nu vill jag skaffa hund! :P

Trailer för Bolt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0