Dagens Nyheter

Jag har haft tidningen DN under några månader nu, har dock inte blivit så mycket läsande som sopor tyvärr. Tycker det är en ganska tråkig tidning även om jag faktiskt brukar gilla att läsa tidningen. Idag ringde dom iaf och sa att min prenumeration går ut idag eller imorgon och frågade om jag ville förnya, jag hade faktiskt inget problem med att säga nej till det. Måste säga att enda fördelen med att ha haft DN har varit att jag blivit noggrannare med pappersinsamlingen, vilket jag faktiskt inte kan se som någon nackdel. Men däremot så måste jag säga att jag läser helst mina nyheter online.

Kommentarer
Postat av: Christina W

Där jag bor har vi en lokal tidning. Denna prenumererar vi på jämte DN. Det är fascinerande läsning...skillnaden mot DN är stor. I den lokala tidningen hittar man intressanta saker som att en bil stulits, en ko har gått ner i ett kärr, ett tåg har varit försenat och annat stort och smått i vardagen.

Men många tidningar till pappersinsamlingen blir det

2009-01-18 @ 11:01:06
URL: http://metrobloggen.se/godmat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0