Det fick bli...

... en stooooor kopp grönt te från Twinings istället med en klick honung i.
Oj det är så gott också. Jag gillar egentligen inte te så mycket, har fått lära mig att dricka det. Men just Twinings gröna te är så gott. Det är inte så där beskt som andra kan vara utan smakar ljuvligt. Jag gillar framför allt Green Tea and Lemon.




Har ni testat det någon gång förut så vet ni vad jag menar.
Och är du ute efter ett gott och nyttigt grönt te så är detta något ni absolut ska testa. Det finns i förpackningar med olika smaker också, för det är ju inte säkert att Lemon är eran favorit.

Jag brukar ta en kopp om dagen nästan, och just nu när jag är förkyld så blir det lite mer, de känns skönt mot halsen. Jag har nästan alltid en klick honung i också, då blir det lagomt sött.

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej



Jag tycker du ska prova att beställa riktigt gott grönt te av mycket högre kvalité än vad som finns i en vanlig affär. Köper du på nätet hittar du fina teer som inte alls är beska och helt andra typer än Twinings.



Gröna Teimporten www.gronateimporten.se har grönt te som bara ska bryggas i en minut, otroligt gott.





Kramis

2009-01-03 @ 23:25:43
Postat av: Ninni

Hej Carina!

Och tack så jätte mycket för tipset, det uppskattas. Jag är relativt ny i te världen så alla tips är välkomna. Jag ska absolut kolla in det :)



Kramkram

2009-01-04 @ 01:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0