Dolce & Gabbana - The One


Som några av er kanske vet så lämnade jag igen lite julklappar jag fått tidigare. Dels för att jag fått två likadana parfymer, men jag tror ändå att jag är sugen på att köpa en ny för tillgodo-kvittot jag fick för den jag lämnade igen. Och då har jag varit och smygluktat runt lite, och en som verkligen föll mig i smaken var Dolce & Gabbanas doft - The One, jag har aldrig testat det själv tidigare och känner inte heller någon som har gjort det, men jag tyckte den doftade ljuvligt.

Så nu tänkte jag höra med er om ni kanske testat den och kan rekommendera den eller kanske dissa den? Jag är tacksam för all hjälp jag kan få.

Kommentarer
Postat av: ulle

Ja, visst var bilden riktigt läskig! Har tyvärr ingen erfarenhet av jusr den parfymen, min favorit är Jean Paul Gaultiers Classic, helt underbar! Ha en bra dag!

2009-01-09 @ 10:38:15
URL: http://makrames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0