Hårklippare, en helt ny värld.

Sitter och försöker guida en kompis över msn gällande hårklippare. Jag brukar nämligen "klippa" min pappa och sambo, och har många gånger använt mig av en hårklippare. Och nyss nämnde min kompis att han skulle gå och klippa sig själv med SAX, visst visst om han hade kunnat så lugnt för mig. Men han har ingen aning om vad han gör. Han skulle mäta sitt hår nyss och sa att han låg på mellan 40 - 60 mm. Så jag sa att varför inte investera i en hårklippare, det är ju så mycket enklare än att stå framför spegeln med en sax. Så nu försöker jag så gott jag kan, med den lilla erfarenhet jag har guida honom till att köpa rätt hårklippare. Jag har egentligen ingen aning, men jag misstänker att jag vet mer än honom.

Kommentarer
Postat av: Linapan

Om du har använt en och han inte, så verkar det som du har 100% mer erfarenhet än han. Då vet du ju ett sätt som funkar. Sedan om det är det bästa... vem vet?

Japp, Metro pröjsar sina bloggare generöst nog. När man kommit över 5000 godkända sidvisningar på en månad, och de gallrar hårt har jag hört. Grymma 3 öre/sida, så 5000 sidor ger enorma 150.- (!!!). Jag hade 500 i december när räknaren nollades igen. Suck...

2009-01-10 @ 08:30:11
URL: http://www.metrobloggen.se/linapan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0