Julklappar

Även i år hade jag tydligen varit väldigt snäll, för tomten gav mig massor med klappar.
Jag är egentligen inte så brydd utan blir faktiskt glad över allt jag får, speciellt eftersom jag inte alltid har råd att köpa allt jag vill tillbaka. Jag blir iaf inte gladare ju dyrare det är.

Jag fick det mesta jag önskade mig, jag fick  bl a massvis med krämer, både till kroppen och till ansiktet, det är superbra för mig eftersom jag har väldigt torr och känslig hy.
Jag fick krämer från The Body Shop, Decleor, Cliniqe och Decubal.
Parfym från Escada (Magnetism) x2, ska åka och byta den ena på måndag, några förslag på annan?
Böcker, bl a Russell Brands My Booky Wook och Mark Leveengoods Hjärtat Får Inga Rynkor.
Underkläder och sockar, klassiker :)
Massvis med presentkort, aningen personligare än att ge pengar som jag iofs också fick.
Badskum, duschtvål, badskrubb, badkudde. (Ja jag gillar att bada.)
Nytt bluetooth headset till min telefon och nya hörlurar.
Oljedukar för att måla nya tavlor.
Och en hårtork, som jag bara ääääälskar, kallblås är underbart!
Fick massa mer men kommer inte riktigt ihåg allt. Jag är mer än nöjd iaf och har inget att klaga på.

Jag hoppas att även ni fick fina klappar och är nöjd med julen 2008.

För er som undrar så var badskummet från Victorias Secrets och doftar underbart. Skrubben och tvålen är från The Body Shop, headsetet från Samsung, hörlurarna från Sony Ericsson och hårtorken från Philips tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0