Serier

Idag har jag sett nya avsnitt av One Tree Hill och Gossip Girl, blir alltid lika glad när jag ser att nya avsnitt av dom har kommit ut. I veckan är det massor med serier som kör igång igen, och det är så roligt, kalla mig löjlig men... Igår kom Desperate Housewives, imorgon kommer Scrubs, 90210 och Privileged, på fredag kommer Grey's Anatomy och Ugly Betty och sist men inte minst, på lördag kommer Flashpoint, Lipstick Jungle och Psych (som jag för övrig bara sett några avsnitt på lite olika säsonger av). Nästa vecka börjar dessutom massa komediserier, som How I Met Your Mother, Two And A Half Men, Gary Unmarried, The New Adventures Of Old Christine och The Big Band Theory, dessutom kommer Kyle XY tillbaka från ett längre uppe håll och även mitt älskade Supernatural. Vissa börjar på nya säsonger och vissa håller fortfarande på att avsluta.

Kommentarer
Postat av: jennie

nog har man väntat alltid men nu äntligen!!

2009-01-09 @ 21:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0