Snorigt

Hur mycket snor får egentligen plats i mitt huvud?
Eller är det hjärnan jag snyter ut nu kanske?
Detta börjar på bli riktigt äckligt och jobbigt, jag kan inte sova, jag kan inte andas riktigt och det gör nästintill ont, i bihålorna och runt näsan efter allt snytande. På köpet så fick jag dessutom en finne under näsan i morse, en sådan som gör ont ni vet, ja så nu när jag snyter mig så gör det extra ont pga den där finnen, detta måste vara dagens I-lands problem. Ursäkta detta äckliga inlägg, men jag är allmänt less nu. Hoppas bara att det är helt överstökat innan jul :)

Så länge så tröstar jag mig med Kings Of Leon - Use Somebody, underbar låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0