Detta sökande...

efter en resa. Sitter och kollar resor hela tiden, för NEJ vi har inte bokat ännu, börjar på kännas stressigt. Har dock hittat en resa vi funderar på, men den går på fredag, vilket innebär att jag måste ta ledigt fredag och jag vet inte om det går ännu. Men kan jag fixa det så bokar vi den imorgon. Vill ni kolla in hotellet så klicka HÄR för badrum, HÄR för poolen och HÄR för lite övriga rum så som bowlinghall osv. Haha nä jag skojar inte, vi funderar verkligen på den resan, rätt billig var den också. Ojoj hoppas det blir den, det ser underbart ut! :)

Någon fler som åker till Thailand i början av mars?

För er som inte orkar kolla in hotellet så får ni ett litet smakprov här:
image245

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0