Guns 'n' Roses - Chinese Democracy

Jag säger som Gert Fylking; ÄNTLIGEN!
Jag är en av alla som väntat på detta album år efter år. Även om jag faktiskt hade gett upp hoppet dom senaste åren, och dessutom så var mina förväntningar ganska låga då det faktiskt bara är
kvar från självaste "orgnial" G'N'R. Detta är iaf det band jag vuxit upp med och lyssnat på sedan jag bara var några år gammal. Självklart har jag deras tidigare album och dom spelas, tro det eller ej, lika flitigt ännu (emellanåt). Så att detta album äntligen kommit ut, PÅ RIKTIGT dvs, så att jag kan hata eller älska det är ju helt underbart. Jag har tjuvlyssnat lite på det, men inte köpt det ännu om jag ska vara ärlig.

Guns 'n' Roses - Chinese Democracy


Så vad tycker jag om det jag hört då?
Jag är glatt överraskad må jag säga. Det finns flera låtar som jag tycker är bra på denna skiva, vilket jag tycker är jätte kul då jag var rädd att det bara skulle bli pannkaka av det hela, även om jag iofs inte tycker att det är allt för mycket G'N'R kvar, men även om det vore samma band som för 15 år sedan så hade dom nog utvecklats en del och vem vet, kanske hade även om låtit just så här. Se bara på Metallica, där har det gått lite upp och ner, man måste testa olika saker för att hitta rätt. Men jag vill nog köpa skivan och riktigt lyssna igenom den innan jag hyllar eller sänker den.


Någon fler som lyssnat på den, vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0