Kvällen bjöd på överraskningar.

Ikväll tänkte jag först ha en lugn kväll, bara jag och någon mysig film (och massa chips).
Men jag bjöd över en kompis och det blev lite dataspel istället. Sedan ringer nästa kompis och undrar om jag inte kunde köra henne och köpa lite groggvirke på macken. Så vi begav oss iväg och kom in på BUZZ. Jag har nämligen buzz och hon har aldrig tidigare testat, men hennes pojkvän brukar vara förbi och spela ibland. (Ja han är nämligen min bästa vän.) Så hon bjöd mer eller mindre över sig själv och två kompisar på Buzz hos mig. Och dom var så där lagomt på lyset. Det blev en hel del skratt och annat trevligt iaf.

Helt plötsligt så märker vi att en av tjejernas hund hade försvunnit. Ja då hade ju några glömt henne ute när dom hade varit ute och rökt på altanen. Så ca 30 minuter senare så inser dom deras misstag, som tur var så stod hon faktiskt kvar men stackars liten. Kvällen blev allt annat än lugn dock, även om jag hållt mig ifrån alkoholen.



För er som gillar frågesport och tv-spel så måste jag rekomendera Buzz förresten. Det är ett skojigt spel som jag spelar över Playstation 3. Ni har var sin kontroll och gubbe och sedan gäller det (oftast) att vara snabb på att svara rätt. Det finns flera olika "ämnen" att välja mellan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0