Ny vecka, nya planer.

Yes, nu är snart vecka 2 på detta år här. Jag har inte tänkt så mycket på att det faktiskt är 2009 nu, men det kommer väl så småning om, brukar alltid ta ett tag innan jag förstår det själv. I veckan har jag iofs inte så mycket planer, blir nog en ganska lugn vecka.

Imorgon måste jag ner på stan eftersom jag inte orkade i fredags (pga sjukdom). Så imorgon blir min sista chans typ. Annars så har jag mest städning och tvättning att se fram emot i veckan. Tänkte försöka plocka bort lite jul-grejer också. Brukar ha dom uppe allt för länge och visst, det är ganska tidigt nu, men jag tycker inte jag behöver dra ut mer på julen faktiskt.  Sen så tänkte jag se Mamma Mia som jag faktiskt inte sett ännu, tragiskt men sant. Och även försöka börja på måla nån ny tavla kanske. Så har ni tips på motiv, säg gärna till :) Annars så kommer jag bara att ta dagarna som dom kommer. Min bästa kompis flyttar 70 mil från mig på fredag så jag ska försöka träffa honom innan han åker förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0