Känslig Hud

Det är dags för mig att inhandla dag och nattkräm igen, min börjar nu på att ta slut. Jag tänkte då testa någon ny, då jag inte är helt nöjd med den jag har.
Men nu har jag absolut noll koll på vad jag borde testa, har kört på samma i så många år nu.
image342

Iaf så har jag väldigt känslig hy som lätt blir röd och jag har lite ytliga blodkärl.
Jag känner mig oftast torr men får finnar lite nu och då.
På salong har dom tipsat mig om Decleor's produkter,
men dom är rätt dyra, så jag tänkte kolla lite alternativ med er.
image343

Dela med er av alla tips ni har iaf :)
Jag funderar på Clarins kanske?
Eller så blir det Decleor, har bara inte så mycke pengar just nu,
får väl önska mig när jag fyller år istället :)

HJÄLP MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0