Hår på bröstet eller ej?


Hade en diskussion med en kompis för ett tag sedan, hon absolut hatar hår, ja nästan överallt förutom på huvudet. Hon klarar inte av hår på "fel ställe" och skulle aldrig kunna vara ihop med en kille med mycke hår på bröstet heller (tror hon). Medans jag vet en kompis älskar hår på bröstet, desto mer hår desto mer karl enligt henne.

Själv så hade jag svårt för hår när jag var yngre, ja fram tills jag var 14-15 kanske, då tyckte jag att det var lite äckligt, för det var ju bara äldre som hade det, inte hade killarna i min ålder det. Jag trodde dessutom att jag skulle bli enormt äcklad av hår på ryggen eller på bröstet, men i dags läget så kunde jag inte bry mig mindre.



Jag hatar hår, hår i duschen dvs, men hemma är det ju ändå bara mitt hår, annars så bryr jag mig inte. Man kan inte rå för vart det växer hår, visst kan man ta bort det, men det tycker jag är upp till var och en. Det är ju ganska vanligt att vaxa bröstet, iaf bland kändisar, och visst ser det ganska rent och fräsch ut, men det ser också ut som att dom är mer pojkar än män. Det behöver dock absolut inte vara något dåligt.

Det finns killar där ute som har komplex för att dom inte har nå hår eller för lite hår och dom som har för mycket hår eller hår på "fel" ställen, precis som det finns personer med komplex för allt annat.



Och självklart ska det vetas att även kvinnor kan "lida" av hår på fel ställen. Men som sagt, det är inget man kan rå för, däremot så kan man göra något åt det om man har råd och vill. Annars, låt det vara.

Vad gillar ni, mycke hår eller lite?
Noppar ni själva bort hår på oönskade ställen? (Många noppar väl ändå ögonbrynen?)

Kommentarer
Postat av: Malin

alltså helst rakat jag skulle ju inte vilja kvävas om jag vill kramas direkt... Men det behöver inte vara lent som en babystjärt direkt :)

2008-12-16 @ 14:42:26
URL: http://mykarma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0