Mammas trevliga överraskning :)

Jag åkte förbi hemma hos min älskade mor idag.
Och hon hade en liten överraskning till mig.

Under julen så väljer jag att inte dricka alkohol, främst för att jag inte tycker att alkohol passa ihop med julen. Utan istället dricker jag litervis med Coca Cola, ja det är nog inte att överdriva heller, men under julen (hemma) så vill jag bara ha cola. Och idag så smög hon med mig ner i källaren å visade att hon dessutom köpt en hel back med Coca Cola i glasflaska, jag nästan skrek av glädje. Jag älskar cola i glasflaska, det är 10 ggr så gott som cola på burk eller i plastflaska och mamma vet att jag tycker det och vet även att jag ej vill dricka något annat under julen, så egentligen var det den perfekta julklappen till mig. TACK TACK TACK mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0