Två dagar kvar...

Det går nästan inte att förstå, om två dagar är det julafton.
Imorgon kommer jag att åka hem till min och/eller min sambos familj. Min kära bror kommer hem och det kommer att börja smygätas lite julmat, eller iaf "lite" julgodis. Sedan kommer jag som vanligt att ha svårt att somna, det spelar nog ingen roll hur gammal jag är, men dagen innan julafton är en sådan dag. Spänningar byggs, man sover inte i sin egen säng, folk är överallt och man oroar sig över att man verkligen köpt tillräckligt, eller något bra. Men jag tycker ändå om julen otroligt mycket. Jag gillar traditioner överhuvudtaget.

Jag har ännu inte köpt klart allt så jag ska snart bege mig ut i folkmassorna och leta de sista klapparna, men först ska jag slå in några som jag har gömt här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0