Badskum

Jag fick ett badskum av min kära mor i julklapp. Detta eftersom jag älskar att bada skumbad och hon ville att jag skulle testa detta. Det var ett badskum från Avera serien Seven Herbs. Verkligen skitful flaska och jag trodde hon köpt den på öb eller något.
Men när jag väl testade den så visade det sig att ack så fel jag hade. Det doftar underbart gott och blir sååå härligt skum. Är inte säker på vad det kostade, men mellan 150 - 200 tror jag, det är en väldigt stor flaska dock.

Nä alltså köper ni något från Avera nångång eller om era föräldrar gör det, testa denna, helt underbar!

www.avera.se klicka på Seven Herbs för att läsa mer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ne precis, Filip & Fredrik är så klockrena ^^. Du lär inte missa det, tror att det skulle gå fyra repriser på det där avsnittet hehe.

2008-02-04 @ 12:15:52
Postat av: JENNJAJ

svar: wiiie ja :) mums på det !

2008-02-04 @ 13:44:07
URL: http://jeennjaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0