Serier

Tell Me You Love Me:
Denna serie handlar om livet, sex och terapi. Hela serien bygger på tre par som går i terapi, kärlek, sorg, drama, romantik, gräl. Vart helt chockad när jag såg första avsnittet, eftersom att under de första 10 minuterna så han jag se mer än man ser i de flesta andra serier... nånsin. Denna serie innehåller mycket naket!


The Class:
En enkel renodlad komedi helt enkelt. Några gamla klasskompisar har en återträff och därefter får vi följa dem. Helskön komediserie!



Lipstick Jungle:
En nystartad serie liknande Cashmere Mafia och Sex And the City. VI får följa tre av New Yorks 50 mäktigaste kvinnor. Har själv bara sett ett avsnitt ännu så jag har inte så mycket att säga om den, men gillar du Cashmere Mafia så gillar du nog denna.
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hejhej!

Såg att du kommenterat om mina färgglada
grejer. Vem är du? :)

2008-02-18 @ 18:01:50
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0