Godmorgon

Här sitter man då, tillbaka i kalla sverige utan jobb (har anställning men inget jobb).
Idag ska det sökas jobb till höger och vänster, vill hitta ett så fort som möjligt.
Angående jobbet jag sökte i London så ringde dom under min semester, allt lät jätte bra men dom behövde någon direkt och jag satt ju i thailand så det blev lite svårt. Men dom skulle iaf behålla min ansökan och höra av sig om dom behövde någon igen, allt lät jätte bra. Men det är inte så enkelt att bara lämna sambon och dra till London heller. Så nu hoppas jag att jag hittar något nytt jobb här, annars måste jag väl ta mig i kragen och börja plugga lite smått igen trots att jag inte är redo ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0