Grattis Alla vänner

Oj nu börjar det blir Bebis hysterik, inte bara bland kändisarna utan även bland mina vänner.
5-6 st av mina vänner väntar barn just nu. Det innebär att vårat kompisgäng där vi främst är par bara är 2 par kvar som inte har barn efter i år. Det är jag och min sambo och ett par till som ironiskt nog bor grannar med oss.
Sedan finns det ju även några singlar i gänget där alla dom är barnfria, nästan iaf. Men det blir inte så många storfester framöver då, förutom barnkalas.
Tycker det är jätte kul att så många får samtidigt, speciellt för dem så klart. Själv så vill jag gärna vänta i 4 år till, men man ska aldrig säga aldrig.
Grattis iaf till er alla!
image263

Såg förresten att Halle Berry nu fött en lite flicka :) Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0