Äntligen helg

Då var det helg igen, jag vet inte om jag verkligen kan säga äntligen eftersom jag varken har något att längta efter eller tycker att det ska bli speciellt kul. Jag hoppas på en lugn helg, jag har blivit otroligt lugn på slutet ser ni, och det är ju bara så skönt. Sen att jag varit ledig hela veckan gör ju att det faktiskt inte är riktigt lika roligt när helgen kommer. Men min sambo är ju faktiskt ledig så jag är glad för hans skull istället.

Vaknade av att jag fick besök av "svärmor" och min sambos brorsbarn. Jag orkade dock inte kliva upp, jag var helt förstörd (jag vet oartigt, oartigt) men min sambo fick ta hand om dom. Jag har rätt nära förhållande till hela hans familj så det är ingen större fara plus att jag är där och hälsar på nästan en gång i veckan. Jag hade hoppats på att dom skulle ha tagit med go-fika men tyvärr inte.

Appropå det så måste jag ju erkänna att det blev ett skrovmål igår (Hamburgare), det vart mitt i flyttstädet, ingen ursäkt men det är svårt att hålla sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0