Hallå igen :)

Då var jag tillbaka.
2009 är här och jag har spenderat den första tiden sjuk.
Jag har legat med feber, hosta, svullen hals, ont i öronen, ont i huvudet och snuva som aldrig förr, men jag är fortfarande inställd på att 2009 ska bli mitt år.

Jag har inga nyårslöften, inga direkta iaf. Men finns ju alltid en del saker man gärna skulle göra, ändra på eller sluta med.

Jag tänkte att jag ska försöka sluta feströka "from time to time", jag gör detta ibland, men varför inte försöka göra det ännu mer sällan.

Jag tänkte även försöka sluta äta så mycket skräpmat, ja 1 gång per vecka eller varför inte varannan vecka får fasiken räcka. (Jag vet redan att jag inte kommer klara av att sluta helt så lika bra att sätta upp ett mål som jag kanske klarar av. Och jag ska även försöka rapportera här varje gång jag äter skräpmat så jag inte kommer undan lika lätt.)

I och med detta vore det kanske bra att träna lite oftare, det har blivit väldigt långt mellan hoppen på slutet måste jag faktiskt erkänna, så att öka lite lätt vore en bra början.

Och sist men inte minst så ska jag verkligen ta tag i mitt liv, jag det är nog precis som det låter. Jag ska börja plugga lite på komvux och ta det seriöst, hitta nytt jobb eller flytta och se till att jag mår bra helt enkelt.

Men detta är som sagt inga löften, utan snarare uppmaningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0