Sexigaste yrket?

Jag och en vän satt och diskuterade sexigaste yrket här om dan. Jag är som många andra tjejer svag för killar i uniform. Så jag sa väldigt bestämt S.W.A.T som sexigaste yrke, helst de mörkblå kläderna. Även att det är ett lite farligt och kaxigt yrke gör det sexigt. Hon tyckte att advokat var ett sexigt yrke, antar att hon gillade "kostym" stilen. Sedan frågade jag min sambo vad han skulle tycka, han sa stridspilot, men då menade han att han själv skulle vara det, inte tjejer direkt. Han kunde inte komma på något direkt sexigt yrke för tjejer, och jag har också lite svårt att komma på ett. Sekreterare kanske?


Vad tycker ni är ett sexigt yrke?
Och har ni några förslag på sexiga yrken? Även för tjejer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0