Vad har du för startsida?

Jag brukar alltid ha www.tv.nu nästan, jag använder den sidan så pass mycket att jag tyckte den var bra att ha som startsida. Men jag använder mig även av superstart, (jag har två webbläsare). Superstart är egentligen näst intill den perfekta startsidan, den har det mesta du behöver. Den har väder, nyheter, sökmotorer, kalender, vad som är på tv just nu, ja "you name it" och den har det. Sedan så kan du ju även skaffa egen logg-in där så kan du ju själv anpassa vad du vill ha med och inte ha med, perfekt för dig som söker en bra startsida med andra ord. Kolla in den på: www.superstart.se

Kommentarer
Postat av: Linapan

Aftonbladet, för att läsa senaste nytt till frukost. Min morgontidning kommer ca en timme efter att jag gått till kneget.. :(

2009-01-09 @ 19:29:55
URL: http://www.metrobloggen.se/linapan
Postat av: Linapan

När jag la den förra kommentaren här, så bad den om en kod. Den där, "skriv det som står här" som är för att undvika robotar. Men det hände en gång, av hittills 4, och det kanske är bloggservern själv...

2009-01-10 @ 08:35:54
URL: http://www.metrobloggen.se/linapan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0